Fruitdieet

Het Fruitdieet

Wat is het Fruitdieet

Het fruitdieet is een dieet, waarbij je 2 dagen fruit eet en 1 eiwitshake en 1 dag normaal.

De dagen dat je normaal eet is het belangrijk dat je redelijk gezond eet.

Hoe val je af met het fruitdieet
Door het fruitdieet, krijg je 2 van de 3 dagen
heel weinig calorieën binnen. Daardoor zul je meer calorieën verbranden dan je binnenkrijgt. Wel kan het dieet als crashdieet worden gezien.

Op de fruitdagen mag je zoveel fruit eten als je wil. Het is niet toegestaan om druiven, bananen of avocado’s te eten. Waarom dit niet mag, is niet helemaal duidelijk, maar waarschijnlijk omdat in dit fruit teveel calorieën zitten.

Extra aandachtspunten fruitdieet:

  • Zorg dat je voldoende beweegt
  • Verdeel de maaltijden zodanig, dat je over de dag heen regelmatig kleine porties eet.
  • Zorg voor voldoende eiwitten tijdens de normale dag.
  • Neem elke dag mutivitamines in.

Zo maak je een eiwitshake:

  • een glas volle yoghurt
  • een glas melk
  • een ei
  • twee theelepeltjes proteinepoeder
  • enkele druppels vanillesmaak

Mix alles met een staafmixer tot het een zachte mousse wordt. Je hebt genoeg eiwitshake voor twee personen.

Fruitdieet, alternatief
Eet 2 dagen per week alleen maar fruit. fruitdieet bestaat uit twee dagen per week uitsluitend fruit te eten en de rest van de week normaal.

Andere diëten in deze categorie zijn:
Raw Food Dieet
Bananendieet
Brooddieet
Eierdieet
Grapefruit dieet
Kwarkdieet
Pritikin Dieet
Soepdieet
Yoghurt dieet
Xocai

[WPCR_INSERT]

Dit bericht is geplaatst in Eenzijdige voeding met de tags . Bookmark de permalink.