Southbeach dieet

Southbeach dieet

Wat is het Southbeach dieet

Het South Beach dieet is gebaseerd op het boek van Dr. Arthur Agatston.

Bij het South Beach dieet leer je wat goede en slechte koolhydraten en vetten zijn. Je leert de slechte te vermijden en de goede te omarmen.

Als je leeft zoals het South Beach dieet voorstelt voel je je fitter, zul je minder honger hebben en val je af. Ook is het dieet goed voor je hart en bloedvaten. Arthur Agatston is cardioloog.

De 3 fasen van Het South Beach Dieet

Fase 1 van het South Beach dieet
Tijdens het South Beach dieet eet je de 1e 2 weken gewone porties kip, schaaldieren, vlees, vis, kalkoen en voldoende groenten. Koolhydraten in de vorm van aardappelen, pasta en brood en fruit zijn niet toegestaan. Hierdoor neemt het hongergevoel naar slechte koolhydraten af.

Fase 2 van het South Beach dieet
Je voegt fruit en volkorenproducten aan je voeding toe. Deze producten bevatten koolhydraten met een laag glycemische waarde (goede koolhydraten). De duur van deze fase is persoonlijk.

Fase 3 van het South Beach dieet
Deze fase duurt de rest van je leven en wordt jouw nieuwe leefwijze. Je hebt geleerd wat goede koolhydraten en goede vetten zijn en jouw voedingspatroon is volgens de regels van het South Beach Dieet. Eet je toch teveel of verkeerd, ga je weer tijdelijk over op fase 1.

Ga voor meer informatie naar www.southbeachdieet.net

Andere diëten in deze categorie zijn:
Be In Shape
Bodymince
Charissa 7 Day Diet
The Diet Box (D for Diet)
Diet SKN (Stop Kilos Naturally)
Dukan dieet
Ease4Life
Fitluc
Gishake
Hippro
Medislank
Power Slim eiwitdieet
Prodimed
Prodiet
Proslank
Sanaslank
SilproXs
TimFit

[WPCR_INSERT]

Dit bericht is geplaatst in Eiwitdieten met de tags . Bookmark de permalink.