TimFit eiwitdieet

Wat is het TimFit eiwitdieet

Bij TimFit eet je zo min mogelijk koolhydraten en vooral veel eiwitten.

TimFit kent 3 fasen:

Fase 1. De TimFit Ketose fase (duur 3-4 weken)
Deze fase kenmerkt zich door de inname van de hoogwaardige eiwitten van het TimFit Super Eiwitdieet Shake en ’s avonds een mager stukje vlees of vis en rauwe of gekookte groenten zonder vetstof.

In deze eerste fase zullen een aantal voedingsmiddelen uitgeschakeld worden.

Fase 2. De TimFit Stabilisatie fase (duur 2-3 weken)
Je komt in de stabilisatiefase zodra je 75% van het af te vallen gewicht hebt bereikt.
In deze fase zal je de overige 25% van het af te vallen gewicht gaan bereiken.

Deze fase wordt gekenmerkt door het zeer geleidelijk invoeren tijdens het avondeten van aardappelen of rijst.

Fase 3. De TimFit Gewichtsbeheersingsfase (Je hele leven=levensfase)
Je moet in deze fase d.m.v. gezonde eetgewoontes leren om een nieuwe gewichtstoename te vermijden.

Deze fase moet een manier van leven worden.

Elke ochtend neem je een TimFit Blijf Slank Ontbijt Shake.

Voedingswaarde TimFit eiwitdieet per 100 gram:

  • Kj 1470
  • Kcal 350
  • Eiwit 73 gram
  • Vet 1,9 gram
  • Koolhydraten 9,8 gram
  • Vezels 8,3 gram

Andere diëten in deze categorie zijn:
Be In Shape
Bodymince
Charissa 7 Day Diet
The Diet Box (D for Diet)
Diet SKN (Stop Kilos Naturally)
Dukan dieet
Ease4Life
Fitluc
Gishake
Hippro
Medislank
Power Slim eiwitdieet
Prodimed
Prodiet
Proslank
Sanaslank
SilproXs
Southbeach Dieet
TimFit

[WPCR_INSERT]

Dit bericht is geplaatst in Eiwitdieten met de tags . Bookmark de permalink.