Waistline

Waistline

Wat is Waistline

Het Waistline programma is gebaseerd op weinig koolhydraten, weinig vet, normale proteine, verstandig eten en gemiddelde beweging. Via een website (www.waistline.nl) krijgen de cursisten van een een persoonlijke Waistline gecertificeerde begeleider een startpakket toegezonden. Vervolgens wordt gestart met het programma en het veranderen van de leefgewoonte.

Het principe van Waistline:

  • Gebruik maken van normale voedingsproducten
  • Tussen de maaltijden door eten
  • Geen hongeraanvallen of (lekkere) trek
  • Gematigd bewegen
  • Geen slankpillen of poeders.

Het is een programma van 6 weken: 4 weken gewichtsverlies en 2 weken aanpassen van de stofwisseling waarin het lichaam kan wennen aan het nieuwe gewicht. De methode kan zovaak worden herhaald als men zelf wil.

De gehele cursus duurt 14 weken en hierin wordt aandacht besteed aan de belangrijkste doelstelling: het veranderen van gedrag. Cursisten leren veel over voeding en beweging.

Daarnaast staat elke cursist in contact met een persoonlijke Waistline gecertificeerde begeleider.

Andere diëten in deze categorie zijn:
17 Dagen diet
Atkins dieet
Heller Programma
Low carb dieet
Montignac
Ornish dieet
Paleo dieet
Pastadieet (7 dagen)
Scarsdale dieet
Slankbrood
Sonoma dieet
Vezeldieet
Zone dieet

[WPCR_INSERT]

Dit bericht is geplaatst in Koolhydraat gericht met de tags . Bookmark de permalink.